HTML

Graf von Monte Wehro - Königswerk Óraklub

Ez a blog egy klub, ahová azokat várom, akik Königswerk, vagy Graf von Monte Wehro órát, órákat vásároltak, viselik és szeretik ezeket az órákat. Afféle márkaklubnak szántam, ahová természetesen azok is csatlakozhatnak, akik másféle órákat kedvelnek, hiszen van közös, mégpedig az órák szeretete. Úgy vélem, nagyon sokféle érdekes dologról írhatunk, megoszthatjuk a tapasztalatainkat egymással.

Friss topikok

  • Dörmögő_Dömötör: @kakaszem: Szia! Sosem volt reklám a blog. Szerettem volna egy klubot összehozni. Ma már nincs is ... (2016.07.22. 15:57) Mennyit is ér egy Königswerk óra?
  • Dörmögő_Dömötör: @kakaszem: Nincs az órákban sem a Made in Germany, sem a Made in China felirat sehol, pedig minden... (2016.07.22. 15:53) Königswerk és Graf von Monte Wehro
  • Dörmögő_Dömötör: @porter01: Az ügyeidet azzal intézd, akivel üzletet kötöttél! Rágalmazásnak ezen a blogon helye ni... (2014.08.12. 08:05) Königswerk - A pontos óra a jó óra
  • Dörmögő_Dömötör: @Kertesi: Szia! Sajna, elég régen volt, hogy beléptem ide. Amióta Königszeit/Fogarasi úr kevésbé a... (2014.07.07. 11:42) Monte Wehro Director of Time
  • Dörmögő_Dömötör: Pff neki! Miről beszéltek? Königszeit elérhetetlen? (2014.04.21. 20:36) Egy elveszett levél

Linkblog

Monte Wehro Commander

2011.01.15. 12:27 Dörmögő_Dömötör

Itt van Dartwolf barátunk órája, a Monte wehro Commander. Szerintem szép, robusztus férfi karóra. Mechanikus automata szerkezetű. A többit remélem, hogy Dartwolf elmeséli róla.

45 komment

Címkék: óra automata monte karóra wehro multifunkciós robusztos

A bejegyzés trackback címe:

https://montewehro.blog.hu/api/trackback/id/tr132585408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darthwolf 2011.01.16. 19:09:07

2010. április óta használom az órát és abszolút meg vagyok elégedve vele. Sokáig gondolkodtam, hogy a fehér-, vagy a fekete számlapos verziót válasszam, végül a fekete mellett döntöttem. Szerintem könnyebben leolvasható, mivel a mutatók is fehérek. Az idő sötétben is könnyedén leolvasható, mivel fluoreszkáló mutatókkal rendelkezik az óra, valamint 3,6,9 és 12 óránál egy-egy fluoreszkáló kis pontot helyeztek el a számlapon. Ahogyan a fotón is látható, négy gomb van elhelyezve az órán (és persze a manuális felhúzást valamint az óra beállítását szolgáló korona), melyek közül három a dátum beállítására szolgál (hónap, nap és a hét napjai), míg a negyedikkel a lünettát lehet forgatni. Ez a bal felső gomb, mely kicsit nagyobb a másik háromnál. Számomra talán ez az óra egyetlen gyenge pontja, ugyanis a bal felső gombról van szó. Talán szerencsésebb lett volna a korona oldalán elhelyezni, mivel így folyamatosan elforog, ha hozzáér a ruházat. Persze ez már csak szőrszálhasogatás, próbáltam valami negatívumot is keresni. Bár meg kell mondjam nincs sok negatív tulajdonsága a Commandernek... Talán ide sorolható még a dátum, amely 00-tól 39-ig van számozva, így hónap elején manuálisan kell tovább léptetni 01-re. Éppen emiatt még nem próbáltam ki, hogy a hónapot is automatikusan állítja-e, de ígérem hamarosan ezt is letesztelem.
Amikor megérkezett az óra, és be akartam állítani a dátumot, elég gyorsan nyomogattam az erre szolgáló jobb felső gombot, amit az óra azzal büntetett, hogy megakadt két szám között és a gombot nem lehetett benyomni. Először megijedtem, hogy mégis igaza volt a "kamudrága bóvliszar" című iromány szerzőjének, azonban egy-két perc elteltével ismét működött a gomb és többé nem is fordult elő ez a hiba. Igaz, azóta óvatosabban is állítom a dátumot. Mindenesetre kilenc hónapnyi használat során ez volt az egyetlen hibajelenség. Ráadásul valószínűleg ez sem az óra hibája volt, hanem az enyém.
Az egyébként is szép óra külsején sokat dob a lyukas számlap, amin át látható a fogaskerekek, rugók és egyéb alkatrészek munkája. Volt, aki azt hitte, hogy bankot raboltam és egy tourbillon órát hordok:) Számomra különösen tetszik, hogy a szép írott betűkkel megformált márkajelzést négy helyen is feltüntették az órán (a számlapon, a csaton, a hátlapon, valamint az automatikus felhúzást biztosító lendkeréken). A márka büszkén hirdeti magát az órán, de nincs is miért szégyenkezniük! Szintén nagyon tetszik a másodpercmutató mozgása. Nem másodpercenként ugrik, hanem folyamatos apró mozdulatokkal halad.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ez az óra nem annyira pontos, mint quartz társai, de a napi 3 másodperc késés azt hiszem egy automata óránál bőven elfogadható.
Néhány héttel ezelőtt fedeztem fel, hogy a Graf von Monte Wehro megújult weboldalán is egy ilyen óra köszönti a látogatót. Időről időre megnézem vaterán az éppen futó aukciókat, és ez a típus mindig szerepel a kínálatban. Ezekből én arra következtetek, hogy a márka egyik legsikeresebb típusáról lehet szó. Személyes tapasztalataim alapján azt mondhatom, ez nem a véletlen műve!

Darthwolf 2011.02.06. 19:22:11

Némi fejlemény az órával kapcsolatban, sajnos ezúttal negatív. Mióta megvan (tavaly április óta) első alkalommal állt meg az óra néhány nappal ezelőtt. (Ez nem az óra hibája volt.) A lényeg, hogy az eddigi stabil napi 3 másodperc helyett most napi 9 másodpercet késik, ami az eddigiek fényében elég sok. A hozzáértőket kérdezem, ez lehetséges, hogy folyamatos használat mellett vissza fog állni fokozatosan? A garancia még él ugyan, de nem szívesen válnék meg az órától hetekre, csak ha végképp muszáj.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2011.02.07. 21:07:39

@Darthwolf:

Szia!

Sajnos, nem tudok a kérdésedre válaszolni. Nem tudni mi okból állt meg az órád. Elvileg beszabályozható az óra járása, de ahhoz le kell venni a hátlapot, s akkor ugrik a garancia. Ahol a gátlómű spirálrugója be van kötve a szerkezet vázához, van egy kis forgatható nyúlvány, annak a résén megy át a spirálrugó. A nyúlvány forgatásával a rugó hossza, s ezáltal a lengésideje változtatható. Szerintem magától nem áll vissza a korábbi járásra.

Darthwolf 2011.02.07. 22:18:14

Azzal nincs gond, hogy megállt, az az én bűnöm volt. (Olyan helyen voltam két napig, ahol féltettem a sérüléstől, így nem viseltem, lejárt a járástartaléka.) Ellenben mértem ismét és már csak 6 másodpercet késett 24 óra alatt a korábbi 9-cel szemben. Szóval fene tudja, lehet, hogy mégis helyreáll a dolog. Igazából mikor megérkezett, nem mértem a pontosságát, így nem tudom, hogy akkor mennyi volt az eltérése. Mindenesetre köszönöm, hogy próbáltál segíteni, bár én nem mernék hozzányúlni. A napokban továbbra is figyelni fogom a napi járáshibát és még írok majd.

Zsoleszc 2011.05.11. 12:30:28

Sziasztok!

Nos mától én is egy ilyen Commander tulajdonosa vagyok, én a fehér számlapos verziót válaszottam. Öltönyös munkáimhoz elegánsabbnak tűnt. (Nekem)
Nos még csak az első benyomásokról tudok nyilatkozni.
Vétel előtt sokmindent elolvastam pro- és kontra egyfajta tájékozódásképpen, és itt az eredménye, itt az óra. Na ez igen. Hatalmas és súlyos. Az ilyet szeretem. Szeretem érezni hogy ott az óra a kezemen. Sokkal szebb mint a képeken. A beállítás egyszerű volt.
Azt viszont nem tudtam hogy ebben is van automata "bolygó hollandi" felhúzó. Külön örülök neki.
Most beindul a "nyúzás", amit tapasztalok szivesen megosztom majd.

Üdv

Zsolesz

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2011.05.11. 16:44:45

@Zsoleszc:

Szia! Üdvözöllek a klubban. Szerintem jól döntöttél. Egy hatalmas, súlyos és jól használható különleges automata órát szereztél.
Mindegyik modellre igaz, hogy a valóságban sokkal jobban néz ki, mint a gyári, vagy amatőr fotókon. Kvarcóra pontosságot azért ne várj tőle. :) Viseld egészséggel!

Gyöngy(i) 2011.08.04. 09:22:17

Sziasztok!
Kicsi segítséget szeretnék Tőletek kérni. Páromnak vettem a szülinapjára egy Commander-t, még teljesen új, nem használták, de persze leírás, meg ilyesmi nem volt hozzá... Olvastam itt, hogy az órának van valami járástartaléka... Lehet, hogy a fiókban eldugva ezért áll meg mindig? El tudná nekem ezt valaki magyarázni? Előre is nagyon köszi!!!

z1 2011.08.17. 01:18:33

Sziasztok!
Új vagyok a klubban itt , és a Königswerkesek között is.Üdvözöllek Benneteket GVMW rajongók.
Ma kaptam kézhez az első Königswerkem egy Triestet.
Segítséget szeretnék kérni Tőletek , mert nem tudom hogyan indíthatom el előszörre.Kérem aki tud segítsen.
Köszönettel:z1

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2011.08.17. 09:56:55

@Gyöngy(i):

Szia! A Commander egy automata felhúzású rugómotoros szerkezet. Viseléskor a felhúzó szerkezet optimálisan megfeszített állapotban tartja a rugót. Amikor az óra a fiókban pihen, akkor nem működik a felhúzó szerkezet, tehát szép lassan elfogy a működtető energia és megáll az óra. Járástartaléknak azt az időt mondják, ameddig az óra utánfeszítés nélkül járni képes. Ha nem akarod, hogy az órád megálljon, akkor időnként fel kell húzni kézzel, vagy rendszeresen viselni kell.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2011.08.17. 10:00:41

@z1:

Szia! Szépen megfogod az órát és a korona alaphelyzetében forgatod a koronát a korona oldaláról nézve az óramutató járásának megfelelően. Pár fordulat után elindul a szerkezet. Beállítod a mutatókat és viseled. A többit az automatika megoldja.

z1 2011.08.17. 10:19:45

Kedves Dörmögő Dömötör!

Köszönöm a válaszod .Így gondoltam én is ,de kb 1percnyi felhúzás után sem indult el .Ha mozgatom akkor működir a rugószerkezet DE A FELHÚZÁSRA NEM REAGÁL.Ezért kértem segítséget , amit nagyon köszönök.
Üdvözlettel:z1

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2011.08.18. 00:10:13

@z1:

Kedves z1! Eszerint valami nagyon nem stimmel. Ne kínlódj az órával, hanem fordulj tüstént a problémával ahhoz, akitől vásároltad. Minden automata óra kézi felhúzással is kell működjön. Egy - három koronafordulat után járnia kellene. Remélem, sikerrel jársz.

z1 2011.08.18. 00:39:21

Kedves Dörmögő Dömötör!
Köszönöm a tanácsot !
Nemrég lebeszéltem a cserét az eladóval , holnap visszapostázom cserére.
Mindenki , akihez fordultam hülyének nézett:automata órát indítani??
Arra gondoltam hogy van valami zár a tároláshoz , vagy ilyesmi.
Pedig megtalálták nekem a remélem kevés hibás darab egyikét.
Még egyszer köszönöm hogy foglalkoztál a gondommal!
Üdv, és kellemes estét!
Z1

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2011.08.18. 08:34:18

@z1:

Kedves z1! Nagyon szívesen segítettem. Nekem még nem volt Triest modell a kezemben, de véltem, hogy nem háromállású a koronája. Vannak olyan automata órák, ahol a korona alaphelyzetben nem funkcionál, szabadon forog. Kihúzásra az első helyzetben felhúzza a szerkezetet, a másodikban állítja a mutatókat.
Amikor használod majd az órádat, kell kb. egy -két hónap, amikorra szépen összejáródik a szerkezet. Ha teljesen lejár, ilyenkor már elég egy kicsit megmozdítani, s járni kezd.
Használd egészséggel a szép órádat!

Lovag72 2011.09.09. 20:21:54

Sziasztok!
A múlt héten sikerült szert tennem egy Monte Wehro Commander típusú órára. Nos mikor kicsomagoltam a dobozából, valóban nagyon impozánsan tekintett rám. Élőben csakugyan szebb mint a képeken. A súlya és a mérete is meggyőző, olyan igazán férfias. Sok tapasztalatom még nincsen vele, de amit eddig produkált az nagyon tetszik!
Egy kérdésem azért lenne vele kapcsolatban. Én nem minden nap használom, ezért kénytelen vagyok minden nap kézzel felhúzni. Az normális dolog, hogy mikor kézzel húzom fel akkor a felhúzáskor akár 50-et is tudok rajta tekerni, vagy volt rá példa, hogy akár többet is?
Üdv és további szép estét.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2011.09.14. 17:57:24

@Lovag72:

Üdvözöllek! Hasonló jelenséget tapasztaltam a Director of Time automata órámnál. Addig tekerem, ameddig meg nem unom. Ez nem hibajelenség! Nem szedtem szét az óraszerkezetet, de ez csak úgy lehet, hogy amikor az óra rugómotorja eléri a teljesen megfeszített állapotot, egy apró tengelykapcsoló nem engedi tovább feszíteni a rugót, de ezt nem veszed észre amikor tekered a felhúzókoronát. Ugyanígy kell működjön viselés közben is, mert amikor teljesen felhúzott állapotba kerül, az inga akkor is tovább működik és feszítené a rugót a végtelenségig. Azt tapasztaltam, hogy a mechanikus órákon egy tekerés - a szokásos mozdulattal - kb. egy órai járást eredményez. Az automatánál is így lehet. A járástartalékuk kb. 2 - 3 nap, ezért azt tanácsolom, 30 - 40 tekerés után hagyd abba a felhúzást. A működés így is biztosított. Viseld az órádat egészséggel!

gunnerwatter 2011.10.06. 10:24:13

Üdvözlet Mindenkinek!

Jómagam is megkaptam az órámat, nyagyon szép, "súlyos" darab külalakra meg vagyok vele elégedve.

Amivel nem, azaz, hogy a járástartaléka pár óra, gombok 1 kivétellel mind beragadva.

Fölvettem a kapcsolatot a forgalmazóval, meglátjuk mi lesz a folytatás.

Ez mennyire jellemző ezeknél az óráknál?

Damon87 2011.10.10. 14:23:37

Sziasztok,köszöntök Mindenkit.Még új vagyok itt Köztetek,de eddig is olvasgattam a blogot.Egy kéréssel,illetve kérdéssel fordulok Hozzátok.Pár napja vettem a GvmwKft-től egy Königswerk Licinius Schwarz karórát.Még nem kaptam meg,de a napokban várható.A képek alapján egy nagyon szép,robosztus órának tűnik,nekem nagyon megtetszett elsőre.Azt szeretném kérdezni,hogy van e valakinek tapasztalata ezzel az órával kapcsolataban,valaki ismeri,látta már?Előre is nagyon szépen köszönöm annak,aki tud nekem segíteni.További szép napot mindenkinek.

ürespalacsinta 2011.10.14. 22:32:35

Üdvözlök mindenkit!
A Commandert használóktól kérdezném, hogy a napokat automatikusan mutatja a szerkezet, vagy csak az én órámnál nem működik?

Lovag72 2011.10.20. 07:28:12

@ürespalacsinta:

Üdvözöllek Ürespalacsinta!
A napokat a Commander automatikusan mutatja, csak arra kell ügyelni, hogy a napi váltást úgy állítsd be, hogy éjfélkor váltson és ne délben.
A napok számlálója sajnos számomra érthetetlen módon 0-39-ig van számozva, de ez pár gombnyomással korrigálható. Úgyhogy szerintem a szerkezet csak a te órádnál nem működik.

ürespalacsinta 2011.11.03. 10:36:51

Üdvözöllek Lovag 72!
Megfogadva tanácsodat visszaküldtem az órámat a hibával. Az eladó GVMW Kft igen rövid idő alatt(3-4nap) kicserélte az órát, amely kifogástalanul működik.

Lovag72 2011.11.07. 16:26:42

@ürespalacsinta:

Örülök, hogy segíthettem!

HRTeam 2011.12.07. 16:07:19

Szia Mindenki!

Én 3 napja vagyok boldog és büszke tulajdonosa egy Commandernek! Szerintem gyönyörű! Én Imádom! Egyetlen gondom az volt vele, hogy nem használtam még eleget és reggelre megállt!
Remélem ez a rendszeres és folyamatos használat során nem fog többet jelentkezni! Gondolom nem húzta fel kellően még magát.
Mennyit kell kibírnia használat nélkül?
Tudja e valaki erre a választ?

donleo 2011.12.14. 13:32:49

Sziasztok!

Én egy új tag vagyok ezért ezúton is üdvözlök mindenkit.

4 db. Graf von Monte Wehro büszke tulajdonosa vagyok. Az első órám már több mint 1,5 éve van meg sajnos a pontos típusát nem tudom, mert ajándékba kaptam, de az biztos hogy nem kíméltem. Két nyarat is végig fürödtem vele és az ég világon semmi baja. A második, harmadik, negyedik órámat idén ősszel vettem. Egy Commander egy Toscana és egy nagyon nagy hőmérős és páratartalom mérős óra (típusa sajnos most nem jut az eszembe. Szerintem ezek az órák ár érték aránya egyszerűen szuper, mert ilyen minőségű órát ennyi pénzért sehol nem lehet kapni. Igaz a Toscánám mechanikájával valami baj van, de az eladó nagyon korrekt volt és megígérte, hogy kicseréli. A Vaterán vettem mind három órámat, mikor testközelbe kerültem velük egy hatalmas pozitív csalódás ért, mert éledben sokkal szebbek mint a képeken. Olvastam egy pár fikázó cikket ezekről az órákról a neten, de erről nekem az a véleményem, hogy a legmenőbb márkáknál is előfordulhat rossz eresztés mégsem állítom az egész márkáról, hogy bóvli szar. nekem volt egy Casio órám ami nem is volt olcsó (35.000 Ft) ami jobb esetben vagy 10 percet késet vagy ugyan ennyit sietett. Rosszabb esetben egyszerűen megállt. Persze ezeket a hibákat már csak a garancia lejárta után produkálta. Hiába vittem óráshoz kicserélt benne pár dolgot a hiba 1-2 hét múlva újra jelentkezett. Mégse állítom, hogy a Casio szar lenne.
Legközelebb megpróbálok feltenni róla képeket is.

Üdv. mindenkinek.

Kiru66 2012.01.05. 08:04:48

Sziasztok!
Szintén Commander tulaj lettem. Vaterás, jóáras tulaj. Az a sok jó vezetett rá, amit Tőletek olvastam róla. Tetszeni előtte is tetszett. És mém most is tetszik, a súylát megszoktam, minden rendben van rajta - csak a legfontosabbal van némi problémám: SIET! "Nem kicsit. Nagyon!" Pedig én nem k.... el!Napi min. 1 perccel előrébb vagyok. Nem is az zavar, hogy így relatív hamarabb halhatokok meg ha nem állítgatom naponta, hanem csak az, hogy még előtte megtudom-e, hol lehet szervízelni? Ebben kérnék segítséget. Cím, telefonszám, stb... Azaz, hogy duplex a dolog, hiszen azt sem tudom mennyi garancia van az órákra. Tudnátok infókkal ellátni?
Előre is köszönöm a segítséget és üdv Mindenkinek!

CsakÉn

donleo 2012.01.05. 10:05:23

@Kiru66:

Szia

Ha a GVMW Kft.-től vetted akkor 2 év garancia van rá. Hívd fel a srácot Ő biztosan fog segíteni. Nekem is segített amikor a vadi új Toscanám elromlott, vita nélkül kicserélte.

Üdv. donleo

Kiru66 2012.01.06. 21:43:10

Hello Donleo!
Mint írtam VATERÁN vettem, de komplett! Meg van hozzá a garanciakártyám pecsételve, aláírva. De ennyi!Szóval szívesen felhívom a srácot, de nem tudom kit és milyen számon!!!
Segítenél? Köszi!
CsakÉn

donleo 2012.01.10. 11:07:07

A neve most nem jut eszembe de az elérhetőségét meg tudom adni.
Telefon: 0630/916-7422
E-mail: gvmwkft@yahoo.de

Kiru66 2012.01.12. 20:31:32

Köszi DONLEO!
Próbálkozom!
CsakÉn

egy vevő 2012.01.30. 13:03:04

Üdvözletem a tagoknak! segítségre lenne szükségem. 2010. decemberben vásároltam egy Graf von Monte Vehro órát. A naptárat sosem léptette, kézzel kellet léptetni. Most viszont nem reagál a gombra. Kérem szíves segítségeteket, hogy hová fordulhatok a javítás ügyében. (Budapest)

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.02.11. 16:10:25

@egy vevő:

Szia! Attól függ, hogy hol vásároltad azt az órát. Ha a GVMW kft-től vetted, akkor fordulj az eladóhoz. Ő bizonyára tud segíteni, hogy hová érdemes fordulnod. Ha már nem garanciás az órád, akkor szerintem bármelyik órás megoldja a problémát, hacsak nem kvarcóra elemcserére szakosodott. :)

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.02.11. 16:11:01

@donleo: Fogarasi Istvánnak hívják. Korrekt üzletember.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.02.11. 16:11:53

@donleo: Örülök, hogy négy GVMW órád van. :) Szép órák és pontosan járnak.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.02.11. 16:12:42

@Lovag72: Azt újabb modelleknél már csak 31-ig számlál a szerkezet.

Kiru66 2012.03.10. 18:48:01

Kedves tulajtársak! Lehet, hogy csak belenyúltam, de a kezdeti jó vélemény kezd szerte foszlani. Az óra vagy késik, vagy siet. Napi min. 1 percet!!!! Fogarasi úr tényleg korrekt volt. Elküldött az Oktogonra az óráshoz, aki majd beállítja. Megtette. Nem ért semmit!
Még mindig tetszik az óra, de ez csak az egyik szempont lehet, ami miatt az ember egyik óra mellett dönt. A többit nem érzem olyan határozottnak, mint az elején!
Persze el lehet fogadni villantós órának is akár, de én speciel használatra vettem. Arra viszont csak akkor való, ha naponta számítógép előtt pontosra állítom. Nem túl bizsergető érzés...
Ha van újabb tippje bárkinek, szívesen fogadnám!

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.03.13. 09:44:04

@Kiru66: Szia! Remélem, hogy nem nyúltál bele. :) Ez egy mechanikus óraszerkezet, s nyilván nem lesz olyan pontos, mint egy kvarcóra. A "naponta legalább egy percet hol siet - hol késik" azonban olyan hiba lehet, ami beállítással nem javítható. Azt tanácsolom, hogy konzultálj az eladóval.

donleo 2012.03.30. 09:36:44

Sziasztok!
Végre sikerült vegyek egy Konigswerk Triest típusú órát. Sokkal szebben néz ki mint a fényképeken, lassan már 2 hete hordom és tökéletesen működik.
Nagyon örülök neki.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.02. 18:35:03

@donleo: Szia! Remélem, hogy most is tökéletesen működik a szép órád! :)

Csaba Kelemen 2013.01.13. 18:26:31

Most szeretnék vásárolni GVMW - Katmandu karórát mi a véleményetek az órárol. üdv kösz.

Órabolond 2013.01.14. 19:25:08

@Csaba Kelemen: Nekem már van egy, december elején vásároltam. Az óra remekül működik. Az-az érdekes, hogy először, az első egy-két hétben sietett. Most kb 1 hónap után meglepően pontos. A járástartalék ideje alatt gyakorlatilag fél perc sem volt az eltérés. Szerintem ez egy 17 köves automatától nagyon jó eredmény. Esztétikailag szerintem megosztó. Az enyém "caffee" színű,-eredetileg ezüstöt akartam- de most már egyre jobban tetszik.
Az óra kényelmes,nem túl nagy, a bőrszíj világszínvonalú. Én nyolcezer alatt jutottam hozzá, de szerintem többet is megér.

Csaba Kelemen 2013.01.14. 19:46:58

@Órabolond: Köszi hogy válaszoltál a kérdésemre.Te nagyon jó árba vetted. ÉN nem tudtam ilyen olcsón hozzá jutni.De ha bejön akkor veszek még hozzá.Csak nem tudom hol lehet ilyen olcsón venni.

Órabolond 2013.01.15. 07:54:05

@Csaba Kelemen: Hát igen. Az óra sokaknak tetszik, ezért felkúszik az ára a Vaterán. Nekem szerencsém volt, mert egy másik órára licitáltam (az volt 8000 alatt), de az túl nagynak bizonyult,így az eladó kicserélte egy olyan típusra ami még tetszett nekem és éppen volt neki:)DE te miért akarsz még egyet???

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2013.02.18. 20:26:39

@Órabolond: Te ismersz olyat, akinek már van egy ilyen órája és nem szeretne még egyet? :) A mostani választékban sok szép modell van és tudásban is megállják a helyüket.

Kurunczi Imre 2013.07.23. 18:03:26

Helló, sziasztok !

Kurunczi Imrének hívnak és új tag vagyok :)
Remélem még él az oldal és tudtok nekem segíteni!
Vásárolni szeretnék egy Königswerk Argos Diamanten típusú karórát ... full fekete színben. ha valaki olvassa ezt aki tud segíteni az keressen fel. Köszönöm

Üdvözlök Mindenkit!

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2013.11.11. 20:51:34

@Kurunczi Imre: Szia! Igen régen voltam itt, s nem tudom, hogy megoldódott-e a problémád?
Ha még nem, akkor a Vaterán keresd meg Königszeitet és ott írj neki. Ő forgalmazza ezeket az órákat.
süti beállítások módosítása