HTML

Graf von Monte Wehro - Königswerk Óraklub

Ez a blog egy klub, ahová azokat várom, akik Königswerk, vagy Graf von Monte Wehro órát, órákat vásároltak, viselik és szeretik ezeket az órákat. Afféle márkaklubnak szántam, ahová természetesen azok is csatlakozhatnak, akik másféle órákat kedvelnek, hiszen van közös, mégpedig az órák szeretete. Úgy vélem, nagyon sokféle érdekes dologról írhatunk, megoszthatjuk a tapasztalatainkat egymással.

Friss topikok

  • Dörmögő_Dömötör: @kakaszem: Szia! Sosem volt reklám a blog. Szerettem volna egy klubot összehozni. Ma már nincs is ... (2016.07.22. 15:57) Mennyit is ér egy Königswerk óra?
  • Dörmögő_Dömötör: @kakaszem: Nincs az órákban sem a Made in Germany, sem a Made in China felirat sehol, pedig minden... (2016.07.22. 15:53) Königswerk és Graf von Monte Wehro
  • Dörmögő_Dömötör: @porter01: Az ügyeidet azzal intézd, akivel üzletet kötöttél! Rágalmazásnak ezen a blogon helye ni... (2014.08.12. 08:05) Königswerk - A pontos óra a jó óra
  • Dörmögő_Dömötör: @Kertesi: Szia! Sajna, elég régen volt, hogy beléptem ide. Amióta Königszeit/Fogarasi úr kevésbé a... (2014.07.07. 11:42) Monte Wehro Director of Time
  • Dörmögő_Dömötör: Pff neki! Miről beszéltek? Königszeit elérhetetlen? (2014.04.21. 20:36) Egy elveszett levél

Linkblog

Monte Wehro Flieger

2011.01.15. 12:30 Dörmögő_Dömötör

 

Ha jól tudom, ez az óra aszkund barátunk kedvence. Nem vagyok benne bizonyos, hogy azonos a modell, mert aszkund korábban azt írta, hogy piros a másodpercmutató. A tapasztalatait remélem, hogy megírja nekünk.

Köszönöm a kiegészítést. Kicseréltem a képet. Ez már remélem az a modell, ami neked van!

11 komment

Címkék: óra monte karóra flieger wehro kvarcóra multifunkciós bőrszíj

A bejegyzés trackback címe:

https://montewehro.blog.hu/api/trackback/id/tr262585414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszkund 2011.01.15. 22:03:16

Igen,ez az a modell,amit vásároltam,most már korrekt a bemutató.
A mostani(egy napos!)tapasztalataim csupa pozitívumokról szólnak.Gyönyörű,hajszálpontos óra,felpolírozott,nemes acél tokban.A multifunkciós (mutatja a hét napjait,a nap huszonnégy óráját,a hónap napjait) quarz szerkezet miatt egy koronával.Könnyen leolvasható mutató állások,a filigrán másodperc mutató piros színe jól ellenpontozza a számlap fehérségét.Tüzetesebben megvizsgáltam azóta az óra szíját is,ami enyhén vöröses barna színű,kitűnő minőségűnek látszó és tapintható,feltehetően kézi varrással készült,valódi bőr,természetesen Monte Wehro és Genuine Leather(eredeti bőr) jelzettel a belső oldalán.Nos,ezek csak az egy napos "használat" közbeni szemrevételezés eredményei,de ígérem,hogy az idő múlásával felgyülemlett tapasztalásaimról is beszámolok a típust illetően.

aszkund 2011.03.01. 20:35:24

Szevasztok!

A fenti óra vásárlása óta eltelt másfél hónap,szóval már van múltja ennek a kecses szerkezetnek is nálam.Eddigi tapasztalataim szerint ez az óra is hasonlóan nagyon pontos,olyan mint a " márka testvérei".
Nem ezt akartam persze elmondani,hanem annak idején szót ejtettünk arról,hogy miután ez egy multifunkciós óra,vajon tudja-e a dátumváltásokat (például most február 28-n)követni.Ezzel kapcsolatban ugyanis volt olyan vélemény is,hogy a szerkezet képes erre.
Nos ezt azért nem tudja.Március 1-én az óra dátumkijelzője február 29-t mutatott,így a koronát félig kihúzva,az óramutató járásával ellentétes irányba tekerve azt,gond nélkül be lehetett állítani a korrekt dátumot.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2011.03.01. 21:21:45

@aszkund:

Szia aszkund!

Akkor ez is kiderült végre. :) Ezt a februári dátumváltásokat csak az analóg - digitális Tissot órám tudja, igaz csak digitálisan jelzi. A téli - nyári váltásokat ő sem tudja. Ehhez ki kell húzni a koronáját és lendületesen csavarni rajta egy picit. Ekkor a motor automatikusan pontosan egy órányit mozdít a mutatókon a csavarás irányának megfelelően előre, vagy hátra, a másodpercekhez meg nem kell nyúlni. Igaz, ő már nagyon régi darab, elmúlt húsz éves.

futaszabi 2011.05.24. 13:58:37

Sziasztok!
Vásároltam egy ilyen órát kb. 2 hete. Nagyon szép és meg is vagyok vele elégedve. Egy dolgot leszámítva: tegnap érintkezett műanyaggal és simán megkarcolódott az elvileg karcmentes üveg.
Felhívtam a srácot, akitől vettem és megbeszéltük, hogy mivel úgyis kell találkoznunk egy Commander átadása miatt, megnézi és megbeszéljük, hogyan orvosoljuk a problémát.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2011.07.28. 11:46:43

@tobiasszabolcs:

Szia! Sikerült orvosolni a problémádat? Olyat még nem tapasztaltam, hogy üveget műanyaggal lehetett volna karcolni, hacsak nem kompozit szerszámanyaggal próbálkoztál. :)

customrobi 2012.06.14. 19:08:36

Sziasztok,

Csak, hogy mozduljon a topik, én is vettem egy ilyet. Tárgyilagos véleményt egyelőre nem áll módomban közölni, de tapogatom, nézegetem, és néha összekacsintunk.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.06.14. 20:02:10

@customrobi: Szia! Örülök, hogy írtál és annak is, hogy szép órát sikerült venned. Szerintem elégedett leszel vele. Viseld egészséggel!

customrobi 2012.06.14. 20:43:26

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör:

Köszönöm! Ha tényleg jó lesz, nem csak szép, akkor hamarosan már nem csak nézegetem a következőt. :)

injuhasz 2012.11.11. 23:08:03

Ezt a szerkezetet és házat lehet fém szíjjal is kapni?
(pont a napokban vettem egy Königswerk Livinius GUN Black órát és licitálok egy szintén Königswerk Argos Diamanten órára) Azt hiszem rákattantam a témára... :-)

injuhasz 2012.11.11. 23:09:49

...illetve, ennek forgatható a lünettája?

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.11.20. 16:54:35

@injuhasz: Bocsi a kései válaszért, de nem mindig tudok benézni! A fémszíjas változatot illetően a GVMW kft-nél érdeklődj.

A lünettás kérdésedre is itt válaszolok! Ne forgasd, mert letöröd. A lünetta csak dísz, illetve sebességmérésre használható, de ekkor nem kell forgatni.
süti beállítások módosítása